Pokefun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Pokémon forum.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Naamwijziging: JustCute -> Robin.

 

 Ik ga op reis, en neem mee...

Ga naar beneden 
+6
Remco
pikawereld
dark lucario
Robin
Admin
Surfing Pikachu
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
sharon
Misty



Aantal berichten : 39
Join date : 22-05-09

Ik ga op reis, en neem mee... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... - Pagina 3 Emptydi mei 26, 2009 7:11 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat,mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,mijn ds spellen, mijn r4,mijn tv, mijn broer, een pistool voor als ik een bekende zie, Playboy,een bazooka, internet, mijn lief (waarschijnlijk een paard ofzo), pet, een tent, food =D,Pizza, caravan, een vette ferrari, drinken, Dvd's, JustCute in een koffertje,Tweezy met een jongen in een klein romantisch kistje, een Snover, een Lucario, een Infernape, `mijn ds , mijn opname micro , nog een jongetje voor bij Tweezy in het romantisch kistje voor jongens alleen,mijn laptop, mijn toetstenbord, 'n vriend voor JustCute, mijn boek, 'n vriend voor Surinade, Nog geen vriend voor Surinade, schuine letters, een digitaleantene om tv te kijken, de webcam, pikawereld, een flatscreen, JustCute,drinken

Drinken is al gezegd, kies aub. een andere. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ga op reis, en neem mee...
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokefun :: Algemeen :: Forumspelletjes-
Ga naar: