Pokefun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Pokémon forum.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Naamwijziging: JustCute -> Robin.

 

 Ik ga op reis, en neem mee...

Ga naar beneden 
+6
Remco
pikawereld
dark lucario
Robin
Admin
Surfing Pikachu
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Surfing Pikachu
Bruno
Surfing Pikachu


Aantal berichten : 243
Join date : 31-03-09
Woonplaats : West - Vlaanderen

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptyzo apr 19, 2009 8:17 pm

Iedereen kent dit spelletje.
Altijd een voorwerp erbij zeggen en dat van de andere ook posten.
Je mag maar om de 2 posts posten.

Ik begin:

Ik ga op reis, en neem mee mijn Nintendo DS.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin



Aantal berichten : 724
Join date : 21-03-09
Leeftijd : 30

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptyzo apr 19, 2009 8:22 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat,
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin
Scripter
Robin


Aantal berichten : 477
Join date : 10-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : West-Vlaanderen

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptyzo apr 19, 2009 8:49 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pokeforce.nl.tt
dark lucario
Moderator
Moderator
dark lucario


Aantal berichten : 131
Join date : 31-03-09
Leeftijd : 29

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptyma apr 20, 2009 5:19 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii,
Terug naar boven Ga naar beneden
Surfing Pikachu
Bruno
Surfing Pikachu


Aantal berichten : 243
Join date : 31-03-09
Woonplaats : West - Vlaanderen

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptyma apr 20, 2009 9:23 pm

Ik ga op reis en neem mee: Mijn DS, mijn kat, mijn konijn, mijn wii, mijn hond.


Laatst aangepast door Surfing Pikachu op wo apr 22, 2009 1:10 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin



Aantal berichten : 724
Join date : 21-03-09
Leeftijd : 30

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptydi apr 21, 2009 1:15 pm

k ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin
Scripter
Robin


Aantal berichten : 477
Join date : 10-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : West-Vlaanderen

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptydi mei 19, 2009 8:16 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pokeforce.nl.tt
pikawereld
Globale Moderator
Globale Moderator
pikawereld


Aantal berichten : 838
Join date : 25-03-09

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptydi mei 19, 2009 8:17 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonsprite.startje.be
dark lucario
Moderator
Moderator
dark lucario


Aantal berichten : 131
Join date : 31-03-09
Leeftijd : 29

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptydi mei 19, 2009 10:15 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,
Terug naar boven Ga naar beneden
Remco
Kanto Champion
Remco


Aantal berichten : 328
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ruurlo

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptywo mei 20, 2009 11:29 pm

dark lucario schreef:
Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol
Terug naar boven Ga naar beneden
pikawereld
Globale Moderator
Globale Moderator
pikawereld


Aantal berichten : 838
Join date : 25-03-09

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptydo mei 21, 2009 8:35 am

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonsprite.startje.be
Admin
Admin
Admin



Aantal berichten : 724
Join date : 21-03-09
Leeftijd : 30

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptydo mei 21, 2009 9:33 am

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,
Terug naar boven Ga naar beneden
Remco
Kanto Champion
Remco


Aantal berichten : 328
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ruurlo

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptydo mei 21, 2009 10:05 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,mijn ds spellen
Terug naar boven Ga naar beneden
pikawereld
Globale Moderator
Globale Moderator
pikawereld


Aantal berichten : 838
Join date : 25-03-09

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptydo mei 21, 2009 10:14 pm

f1pokefreak schreef:
Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,mijn ds spellen

Ds spellen? Ik neem gewoon mee:

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,mijn ds spellen, mijn r4


Veel comfortabeler.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonsprite.startje.be
Remco
Kanto Champion
Remco


Aantal berichten : 328
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ruurlo

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptyvr mei 22, 2009 11:30 am

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,mijn ds spellen, mijn r4,mijn tv
Terug naar boven Ga naar beneden
Remco
Kanto Champion
Remco


Aantal berichten : 328
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ruurlo

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptyvr mei 22, 2009 8:00 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,mijn ds spellen, mijn r4,mijn tv, mijn broer


Deze post moest eigenlijk van mijn zusje zijn maar er is iets mis gegaan.
JC: Niet alleen met hoofdletters typen.


Laatst aangepast door f1pokefreak op vr mei 22, 2009 8:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
pikawereld
Globale Moderator
Globale Moderator
pikawereld


Aantal berichten : 838
Join date : 25-03-09

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptyvr mei 22, 2009 8:06 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,mijn ds spellen, mijn r4,mijn tv, mijn broer, een pistool voor als ik een bekende zie,
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonsprite.startje.be
Surinade
Lorelei
Surinade


Aantal berichten : 208
Join date : 05-04-09

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptyvr mei 22, 2009 10:21 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,mijn ds spellen, mijn r4,mijn tv, mijn broer, een pistool voor als ik een bekende zie, Playboy,
Terug naar boven Ga naar beneden
Remco
Kanto Champion
Remco


Aantal berichten : 328
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ruurlo

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptyvr mei 22, 2009 10:22 pm


Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,mijn ds spellen, mijn r4,mijn tv, mijn broer, een pistool voor als ik een bekende zie, Playboy,

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,mijn ds spellen, mijn r4,mijn tv, mijn broer, een pistool voor als ik een bekende zie, Playboy,

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,mijn ds spellen, mijn r4,mijn tv, mijn broer, een pistool voor als ik een bekende zie, Playboy,
Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,mijn ds spellen, mijn r4,mijn tv, mijn broer, een pistool voor als ik een bekende zie, Playboy,een bazooka
Terug naar boven Ga naar beneden
pikawereld
Globale Moderator
Globale Moderator
pikawereld


Aantal berichten : 838
Join date : 25-03-09

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptyvr mei 22, 2009 10:42 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,mijn ds spellen, mijn r4,mijn tv, mijn broer, een pistool voor als ik een bekende zie, Playboy,een bazooka, internet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonsprite.startje.be
Surinade
Lorelei
Surinade


Aantal berichten : 208
Join date : 05-04-09

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptyvr mei 22, 2009 10:43 pm

pikawereld schreef:
Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,mijn ds spellen, mijn r4,mijn tv, mijn broer, een pistool voor als ik een bekende zie, Playboy,een bazooka, internet

Internet is overal!
Maar bedoel je niet een ontvanger om internet te ontvangen?
f1: Dat doed er niet toe.
JC: Dit was een onnodige edit, f1.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin
Scripter
Robin


Aantal berichten : 477
Join date : 10-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : West-Vlaanderen

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptyvr mei 22, 2009 11:15 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,mijn ds spellen, mijn r4,mijn tv, mijn broer, een pistool voor als ik een bekende zie, Playboy,een bazooka, internet, mijn lief.

Niet dat ik een lief heb ofzo. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pokeforce.nl.tt
Surinade
Lorelei
Surinade


Aantal berichten : 208
Join date : 05-04-09

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptyvr mei 22, 2009 11:17 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,mijn ds spellen, mijn r4,mijn tv, mijn broer, een pistool voor als ik een bekende zie, Playboy,een bazooka, internet, mijn lief (waarschijnlijk een paard ofzo), pet

Ik neem mijn pet mee ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Remco
Kanto Champion
Remco


Aantal berichten : 328
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ruurlo

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptyvr mei 22, 2009 11:18 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,mijn ds spellen, mijn r4,mijn tv, mijn broer, een pistool voor als ik een bekende zie, Playboy,een bazooka, internet, mijn lief (waarschijnlijk een paard ofzo), pet, een tent
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin
Scripter
Robin


Aantal berichten : 477
Join date : 10-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : West-Vlaanderen

Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Emptyvr mei 22, 2009 11:31 pm

Ik ga op reis en ik neem mee: Mijn ds, mijn kat, mijn konijn,mijn wii, mijn hond, een appel, een WC, mezelf, een wapen,een gek persoon voor de lol, pokefun, Mijn Computer,mijn ds spellen, mijn r4,mijn tv, mijn broer, een pistool voor als ik een bekende zie, Playboy,een bazooka, internet, mijn lief (waarschijnlijk een paard ofzo), pet, een tent, food.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pokeforce.nl.tt
Gesponsorde inhoud





Ik ga op reis, en neem mee... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op reis, en neem mee...   Ik ga op reis, en neem mee... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ga op reis, en neem mee...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokefun :: Algemeen :: Forumspelletjes-
Ga naar: