pikawereld Globale Moderator

Aantal berichten : 838 Join date : 25-03-09
 | Onderwerp: Als je gestopt bent met sparen, wat doe je dan? Of ben je van plan niet te stoppen. zo mei 31, 2009 1:50 pm | |
| Ik heb de meeste zelf gehouden, maar ook een paar weggeven. | |
|
Admin Admin

Aantal berichten : 724 Join date : 21-03-09 Leeftijd : 30
 | Onderwerp: Re: Als je gestopt bent met sparen, wat doe je dan? Of ben je va do jun 04, 2009 1:12 pm | |
| Ik zal het altijd gewoon houden, omdat het misschien kan dat ik later gewoon weer zin krijg om door te gaan. | |
|
Tweezy Moderator

Aantal berichten : 355 Join date : 26-03-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : België , Gent
 | Onderwerp: Re: Als je gestopt bent met sparen, wat doe je dan? Of ben je va do jun 04, 2009 6:22 pm | |
| Heb ze allemaal verkocht  . | |
|
Admin Admin

Aantal berichten : 724 Join date : 21-03-09 Leeftijd : 30
 | Onderwerp: Re: Als je gestopt bent met sparen, wat doe je dan? Of ben je va di jun 09, 2009 1:33 pm | |
| - Tweezy schreef:
- Heb ze allemaal verkocht
. Heb je er nooit spijt van gehad? Dat je dacht, ik zou het leuk vinden om er weer mee te beginnen? | |
|
Tweezy Moderator

Aantal berichten : 355 Join date : 26-03-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : België , Gent
 | Onderwerp: Re: Als je gestopt bent met sparen, wat doe je dan? Of ben je va di jun 09, 2009 6:20 pm | |
| - Sebastiaan schreef:
- Tweezy schreef:
- Heb ze allemaal verkocht
. Heb je er nooit spijt van gehad? Dat je dacht, ik zou het leuk vinden om er weer mee te beginnen? Nou niet echt maar k heb er nog een paar maar spaar ze vooral gewoon niet meer .. | |
|
Gesponsorde inhoud
 | Onderwerp: Re: Als je gestopt bent met sparen, wat doe je dan? Of ben je va  | |
| |
|