Pokefun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Pokémon forum.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Naamwijziging: JustCute -> Robin.

 

 Groot spel: Wie is de mol?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Remco
Kanto Champion
Remco


Aantal berichten : 328
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ruurlo

Groot spel: Wie is de mol? Empty
BerichtOnderwerp: Groot spel: Wie is de mol?   Groot spel: Wie is de mol? Emptyma mei 25, 2009 10:32 pm

Damens en heren, ik wil een Soort van Wie is de Mol maken alleen op Pokefun l graag 10 leden hebben jullie moeten je hier opgeven. Dat doe je al volgt:
Je stuurt mij een PM met daarin de bevestiging dat je mee doed en je MSN-ADRES


Als je je hebt opgegeven komt er totdat we 10 leden hebben een Topic over dit topic komt in het forum spel gedeelte. Dit wordt al Sticky vermeld. Als we dus die 10 leden hebben krijgen jullie te horen of jullie de mol zijn of niet.

Voor diegene die niet weten wat het is :
Er zijn 10 deelnemers die opdrachten moeten uitvoeren. Eén deelnemer is de Mol die de opdrachten probeert te saboteren op een manier waardoor hij hoopt dat hij niet verdacht wordt. Elke week zijn er een aantal opdrachten(Dit verschilt per week). Het doel van die opdrachten is om er zo veel mogelijk 'geld' mee te verdienen. De Mol wil de pot natuurlijk laag houden. Van die opdrachten komt er een samenvatting in het algemene topic zodat de niet-deelnemers ook conclusies kunnen trekken en ter verduidelijking aan de deelnemers. Aan het einde van de week moeten alle kandidaten een test maken met vragen over de identiteit van de Mol. Degene met de minst goede antwoorden of degene die de test niet ingestuurd (wat lame is), vliegt uit het spel. Diegene weet het minst over de Mol, waardoor diegene niet verder mee mag spelen. Elke week valt er iemand af, tenzij er een vrijstelling voor de hele groep is gewonnen. Totdat er nog maar drie deelnemers over zijn: 2 kandidaten en de Mol. De Mol kan natuurlijk nooit uit het spel vliegen, hoe 'slecht' hij de test over zijn/haar eigen identiteit ook maakt. In de finale doen zij nog twee opdrachten en maken daarna de laatste executie mee. Hier komt de winnaar...

Jokers en Molkristallen:
Soms kan je bij opdrachten een Joker of een Molkristal verdienen. Ik zal het nut van beiden even uitleggen. Een Joker is inzetbaar tijdens de test. Het nut van een Joker inzetten is dat als je een fout antwoord geeft, die Joker hem goed kan maken. Een Joker kan je dus redden van uit het spel vliegen. Jokers kan je zolang opsparen zoals je wilt, als je in de eerste week een Joker verdient, kan je deze in week 5 nog eens inzetten. Je kan de Joker alleen NIET in de finale inzetten. Als je uit het spel vliegt en je hebt nog Jokers, mag je deze aan een andere kandidaat schenken.

Er zijn 3 verschillende kleuren Molkristallen: geel, rood en blauw. De Molkristallen zijn bedoeld om een vrijstelling mee te verdienen. Dit houdt in dat je de test niet hoeft te maken en sowieso doorgaat. Als je 2 gele, 2 rode en 2 blauwe Molkristallen hebt, kan je deze inleveren voor een vrijstelling van de eerstvolgende test of als je 6 Molkristallen van 1 kleur bezit, heb je ook een vrijstelling. Als je die Molkristalcollectie inlevert heb je een vrijstelling voor de eerstvolgende test. De Molkristalcollectie kan je natuurlijk niet inleveren in de finale.

Er mag onderhandeld worden tussen kandidaten met hun Molkristallen. Dit moeten jullie beide kandidaten aan mij melden.

De Test:
De Test wordt verstuurd na de 2e opdracht en moet voor dinsdagmiddag 16:00 uur worden teruggestuurd. De Test zal ongeveer 15 vragen over de identiteit van de Mol bevatten, deze hebben betrekking op de opdrachten van die week. In de finale zal de test groter zijn en bevat hij vragen over alle weken. Wie het minst aantal vragen goed heeft, gaat uit het spel. Als 2 kandidaten allebei evenveel fouten hebben en de meeste fouten hebben, vliegt de kandidaat uit het spel die de test het laatst heeft ingestuurd. Kandidaten die de test niet insturen, vliegen er sowieso uit. Degene die uit het spel gaat, krijgt een rood scherm. De Mol zal nooit een rood scherm krijgen. De kandidaten krijgen NIET te weten welke vragen ze fout hadden of welke vragen de kandidaten fout hadden. Dit wordt ná de finale bekend gemaakt.

Rood scherm
Groen scherm




Deelnemers:
Pikawereld
JustCute
Sebastiaan
Tweezy
Surinade


Laatst aangepast door Remco op vr mei 29, 2009 11:06 pm; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin
Scripter
Robin


Aantal berichten : 477
Join date : 10-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : West-Vlaanderen

Groot spel: Wie is de mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot spel: Wie is de mol?   Groot spel: Wie is de mol? Emptydi mei 26, 2009 8:23 am

Wat is hier zo belangrijk aan? Dit hoort niet bij Mededelingen.

-Moved to: Forumspelletjes.-
-Sticky'd-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pokeforce.nl.tt
Remco
Kanto Champion
Remco


Aantal berichten : 328
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ruurlo

Groot spel: Wie is de mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot spel: Wie is de mol?   Groot spel: Wie is de mol? Emptydi mei 26, 2009 7:24 pm

Ik wil graag dit spel kunnen uitvoeren nogmaals hier heb ik 10 deelnemers nodig ik wil die graag krijgen aangezien ik hier nog geen inschrijving heb begin ik me zorgen te maken. Op een ander forum waar ik op zit heb ik al 3 deelnemers en heb ik het er tegelijk met deze op gezet. Kom op mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
pikawereld
Globale Moderator
Globale Moderator
pikawereld


Aantal berichten : 838
Join date : 25-03-09

Groot spel: Wie is de mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot spel: Wie is de mol?   Groot spel: Wie is de mol? Emptydi mei 26, 2009 7:33 pm

Je eerste inschrijving is er.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonsprite.startje.be
Remco
Kanto Champion
Remco


Aantal berichten : 328
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ruurlo

Groot spel: Wie is de mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot spel: Wie is de mol?   Groot spel: Wie is de mol? Emptydi mei 26, 2009 8:54 pm

Mooi nog meer ???
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin



Aantal berichten : 724
Join date : 21-03-09
Leeftijd : 30

Groot spel: Wie is de mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot spel: Wie is de mol?   Groot spel: Wie is de mol? Emptydi mei 26, 2009 9:14 pm

Ja, ik doe mee. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin
Scripter
Robin


Aantal berichten : 477
Join date : 10-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : West-Vlaanderen

Groot spel: Wie is de mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot spel: Wie is de mol?   Groot spel: Wie is de mol? Emptydi mei 26, 2009 9:16 pm

Ik ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pokeforce.nl.tt
Remco
Kanto Champion
Remco


Aantal berichten : 328
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ruurlo

Groot spel: Wie is de mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot spel: Wie is de mol?   Groot spel: Wie is de mol? Emptydi mei 26, 2009 9:23 pm

Mag ik jullie msn.

oh ja die heb ik al Very Happy (blunder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin
Scripter
Robin


Aantal berichten : 477
Join date : 10-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : West-Vlaanderen

Groot spel: Wie is de mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot spel: Wie is de mol?   Groot spel: Wie is de mol? Emptydi mei 26, 2009 9:25 pm

Was je het vergeten? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pokeforce.nl.tt
Remco
Kanto Champion
Remco


Aantal berichten : 328
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ruurlo

Groot spel: Wie is de mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot spel: Wie is de mol?   Groot spel: Wie is de mol? Emptydi mei 26, 2009 9:26 pm

Wel even ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remco
Kanto Champion
Remco


Aantal berichten : 328
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ruurlo

Groot spel: Wie is de mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot spel: Wie is de mol?   Groot spel: Wie is de mol? Emptydo mei 28, 2009 6:54 pm

Iedereen kan mee doen het is niet moeilijk en lukt het niet ik help je .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tweezy
Moderator
Moderator
Tweezy


Aantal berichten : 355
Join date : 26-03-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : België , Gent

Groot spel: Wie is de mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot spel: Wie is de mol?   Groot spel: Wie is de mol? Emptydo mei 28, 2009 6:57 pm

Kan ik nog mee doen Razz ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/officialtweezy
Remco
Kanto Champion
Remco


Aantal berichten : 328
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ruurlo

Groot spel: Wie is de mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot spel: Wie is de mol?   Groot spel: Wie is de mol? Emptydo mei 28, 2009 6:58 pm

Tuurlijk ik wacht tot ik er 10 heb ps. mag ik je msn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tweezy
Moderator
Moderator
Tweezy


Aantal berichten : 355
Join date : 26-03-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : België , Gent

Groot spel: Wie is de mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot spel: Wie is de mol?   Groot spel: Wie is de mol? Emptydo mei 28, 2009 6:59 pm

MSN : atohoun@hotmail.com
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/officialtweezy
Remco
Kanto Champion
Remco


Aantal berichten : 328
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ruurlo

Groot spel: Wie is de mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot spel: Wie is de mol?   Groot spel: Wie is de mol? Emptydo mei 28, 2009 7:12 pm

Mijn surgesties voor deelnemers zijn Surinade en Surfing Pikachu als ze willen .
Terug naar boven Ga naar beneden
pikawereld
Globale Moderator
Globale Moderator
pikawereld


Aantal berichten : 838
Join date : 25-03-09

Groot spel: Wie is de mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot spel: Wie is de mol?   Groot spel: Wie is de mol? Emptydo mei 28, 2009 8:05 pm

Remco schreef:
Mijn surgesties voor deelnemers zijn Surinade en Surfing Pikachu als ze willen .

Lijkt me leuk als hun meedoen. Anders stuur je ze een pm.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonsprite.startje.be
Remco
Kanto Champion
Remco


Aantal berichten : 328
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ruurlo

Groot spel: Wie is de mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot spel: Wie is de mol?   Groot spel: Wie is de mol? Emptydi jun 02, 2009 9:56 pm

Geachte deelnemers *kugh* ik zie dat ik hier vrij weinig deelnmers heb dit is ook zo op een ander pokeforum (ja ik zit op meerdere). Mijn vraag is zullen we jullie met hen mixxen als het goed is kom ik dan precies 10 deelnemers uit . Willen jullie dit of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Groot spel: Wie is de mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot spel: Wie is de mol?   Groot spel: Wie is de mol? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Groot spel: Wie is de mol?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokefun :: Algemeen :: Forumspelletjes-
Ga naar: