Pokefun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Pokémon forum.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Naamwijziging: JustCute -> Robin.

 

 Rate My Team

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Robin
Scripter
Robin


Aantal berichten : 477
Join date : 10-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : West-Vlaanderen

Rate My Team Empty
BerichtOnderwerp: Rate My Team   Rate My Team Emptyzo apr 19, 2009 10:40 am

Post hier je beste/lievelings team, en laat de anderen oordelen. Zeg ook wat er beter aan kan. Laat om de 5 posts wel iemand anders, anders is het niet eerlijk.
Zeg wel zoiets:
(Zie voorbeeld Raptor hieronder)
....
Natuurlijk kan het ook helemaal anders, maar dat is de begrijpelijkste manier, zeker voor beginnelingen...
Ik kan niet beginnen, want 'k ben m'n kaartje kwijt.


Laatst aangepast door JustCute op zo apr 19, 2009 9:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pokeforce.nl.tt
Raptor
Blaine



Aantal berichten : 154
Join date : 28-03-09

Rate My Team Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate My Team   Rate My Team Emptyzo apr 19, 2009 6:19 pm

Dit is mijn recente ou team. Het is gebaseerd op de aanvallende woede van Infernape, en het voorstallen. Mijn Wall's doen het voorstallen. Toxic, ST, Sandstorm, haalt de tegenstander snel neer. Dan komt het Sweepen op, met Infernape aan de leiding, dankzei T-wave outspeed hij de hele boel, en met dat ene beetje extra sweeping kracht van Nasty plot haalt hij snel de rest van het team neer.

At a glance:

Rate My Team Dpmfa450
Hippowdon@Leftovers
Impish
252 HP 168 Def 88 Sp.def
Stealth rock
Slack off
EQ
Ice fang

Dit is mijn lead, en om een reden.
1. De sandstorm, dit vervangt Fake out totaal. Alle Focus Sashes worden aan het begin van het spel meteen vernietigd, wat onder andere Lead-ape's strategie kan vernietigen.
2. Snelle Stealth rock, dat kan Hippowdon als een van de beste. Hij houdt bijna altijd tenminste een klap vol, en geeft je dus een bijna verzekerde Stealth rock, zonder dat hij eraan gaat.
3. Hij kan heel veel leads aan, zie hier:

Metagross: Als ik Trick voorspel swicht ik, anders gebruik ik EQ. Twee keer en hij is vernietigd, de eerste keer zet hij meestal ST op, en de tweede keer swicht hij meestal, dat geeft mij dus een ST.
Azelf: Ice fang, terwijl Sandstorm de Sash vernietigd. Twee ice fangs en hij is eraan.
Infernape: EQ, KO. Sandstorm vernietigd de Sash.
Aerodactyl: Sash wordt niet vernietigd, hij gebruikt Taunt. Ik Ice fang twee keer, KO.
Hippowdon: Ik zet ST op terwijl hij hetzelfde doet of Roar't. In de tweede beurt swicht ik weg.
Salamance: Ice Fang.

Rate My Team Dpffa242
Blissey@Leftovers
Bold
Natural Cure
252 HP 208 Def 48 Sp.Def
Softboiled
Flametrowher/Ice beam
Toxic
Aromatherapy

Tweede Wall, voor de special klappen. Toxic op de inswichtende pokemon. Aromatherapy voor status healing. Flametrower eigenlijk voor Scizor, maar die KO'T toch met Superpower, dus Ice beam is te overwegen.

Rate My Team Dpffa080
Slowbro@leftovers
Bold
Own tempo
252 hp 212 Def 24 Sp.atk
T-Wave
Ice beam
Slack off
Surf

De derde wall. Ik had iets nodig dat Hippowdon kon ondersteunen, en dat Gyarados en Lucario aankon. T-Wave is een belangrijke factor tegen de snelle sweepers die Infernape willen outspeeden. Slack off, de selfhealing-move. Al mijn walls hebben Selfhealing, omdat ik dat nodig vind. Ze blijven echt veel langer in het spel. Slack off op de swicht voor een gezonde Slowbro...

Rate My Team Dpffa094
Gengar@Choice scarf
Modest
252 Sp.atk 4 Hp 252 Speed
Shadow ball
T-Bolt
Ice wind
Trick

Als Slowbro het niet lukt om Gyarados te killen, dan komt deze gozer in. Daarbij hem ik hem nodig om andere Scarfers out te speeden, en om walls nutteloos te maken met Trick, als ik zeker weet dat alle scarfs en Gyara's uit de weg zijn.

Rate My Team Dpffa130
Gyarados@Leftovers
Adam
156 HP 108 Atk 100 Def 144 Speed
Dragon dance
Taunt
Waterfall
Eurthgeuke

Ouderwetse Bulky-gyara. Ik had een begin-spel sweeper nodig, en Bulky Gyara vulde die rol wel. Het gaf net dat beetje meer Bulky, en net dat beetje meer Sweeping.

Rate My Team Dpffa392
Infernape@Life orb
Naive
60 Atk 252 SpA 196 Speed
Nasty plot
Flametrower
Close combat
Grass knot

Do I need to say more?
Terug naar boven Ga naar beneden
MeOwMe
Lt. Surge
MeOwMe


Aantal berichten : 69
Join date : 06-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Kortrijk

Rate My Team Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate My Team   Rate My Team Emptyzo apr 19, 2009 9:41 pm

Als iemand met bijna hetzelfde team je aanvalt ben je zo dood >.>
1 water 1 gras type in hun team en 1 fight(infernape >.<) tegen normal mew tegen hippo
met fly! dit zijn er 4 nog 2 te gaan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptor
Blaine



Aantal berichten : 154
Join date : 28-03-09

Rate My Team Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate My Team   Rate My Team Emptyma apr 20, 2009 5:55 pm

MeOwMe schreef:
Als iemand met bijna hetzelfde team je aanvalt ben je zo dood >.>
1 water 1 gras type in hun team en 1 fight(infernape >.<) tegen normal mew tegen hippo
met fly! dit zijn er 4 nog 2 te gaan Wink
Metagame gaat niet alleen om types. En dan kan ik toch ook tegen hun gras type Infernape gebruiken etc. Trouwens, ik swicht Blissey toch weg tegen een fight aanval. En ik snap je op een na laatste zin niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rate My Team Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rate My Team   Rate My Team Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rate My Team
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokefun :: Pokémon games :: Pokemon Diamond/Pearl/Platinum-
Ga naar: