Pokefun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Pokémon forum.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Naamwijziging: JustCute -> Robin.

 

 Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° )

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Darkrai
Blaine



Aantal berichten : 152
Join date : 21-03-09
Woonplaats : Kortrijk, West-Vlaanderen

Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° ) Empty
BerichtOnderwerp: Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° )   Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° ) Emptyvr apr 17, 2009 12:23 pm

Ik ben het zat. Sebastiaan jij hebt komen zagen op msn kom je aub terug op mijn forum. Ik heb ja geantwoord. Nu zie ik je nooit meer op msn en je antwoord niet op mijn pm's. Ik wil antwoord! Dankzij jouw heb ik een ruzie met MeOwMe. Dank u daarvoor. Ik wil dit verder allemaal op msn bespreken en geen andere reacties. Close het topic maar. Niemand moet reageren. Ik post dit omdat hij toch niet reageerd op mijn pm's.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokenieuwtjes.forumotion.com
MeOwMe
Lt. Surge
MeOwMe


Aantal berichten : 69
Join date : 06-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Kortrijk

Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° )   Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° ) Emptyvr apr 17, 2009 12:28 pm

Darkrai schreef:
Ik ben het zat. Sebastiaan jij hebt komen zagen op msn kom je aub terug op mijn forum. Ik heb ja geantwoord. Nu zie ik je nooit meer op msn en je antwoord niet op mijn pm's. Ik wil antwoord! Dankzij jouw heb ik een ruzie met MeOwMe. Dank u daarvoor. Ik wil dit verder allemaal op msn bespreken en geen andere reacties. Close het topic maar. Niemand moet reageren. Ik post dit omdat hij toch niet reageerd op mijn pm's.
ik heb gezegt dat ik je beheerder ging maken ! maar jij bent weer zo koppig >.>
en ik vind dat iedereen hier comentaar mag opgeven !
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkrai
Blaine



Aantal berichten : 152
Join date : 21-03-09
Woonplaats : Kortrijk, West-Vlaanderen

Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° )   Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° ) Emptyvr apr 17, 2009 12:32 pm

MeOwMe schreef:
Darkrai schreef:
Ik ben het zat. Sebastiaan jij hebt komen zagen op msn kom je aub terug op mijn forum. Ik heb ja geantwoord. Nu zie ik je nooit meer op msn en je antwoord niet op mijn pm's. Ik wil antwoord! Dankzij jouw heb ik een ruzie met MeOwMe. Dank u daarvoor. Ik wil dit verder allemaal op msn bespreken en geen andere reacties. Close het topic maar. Niemand moet reageren. Ik post dit omdat hij toch niet reageerd op mijn pm's.
ik heb gezegt dat ik je beheerder ging maken ! maar jij bent weer zo koppig >.>
en ik vind dat iedereen hier comentaar mag opgeven !
Je ging mij admin maken°_° . Heb je al 2 dagen geleden gezegd maar ik zie er nog niets van en niemand zal hier gaan reageren!


TOPIC CLOSED
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokenieuwtjes.forumotion.com
MeOwMe
Lt. Surge
MeOwMe


Aantal berichten : 69
Join date : 06-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Kortrijk

Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° )   Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° ) Emptyvr apr 17, 2009 12:35 pm

he lol omdat ik mssh geen beheerder was >.>
en ik vroeg je hoe en je antwoorde ook niet
Terug naar boven Ga naar beneden
PokemonRanger
Trainer



Aantal berichten : 1
Join date : 17-04-09

Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° )   Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° ) Emptyvr apr 17, 2009 12:40 pm

MeOwMe schreef:
he lol omdat ik mssh geen beheerder was >.>
en ik vroeg je hoe en je antwoorde ook niet
Was je wel. Jij bent koppig want jij antwoord. En ik antwoorde wel. Jij begint dement te komen. Nu ban jij Darkrai. Heb je daar toestemming voor gevraagd bij Sebastiaan? Nee, hij is niet online. Je hebt nogtangs gezegd dat je voor alles toestemming ging vragen. Ik heb je op mijn forum geband omdat je nieuwe accounts zit aan te maken en dat je het forum verpest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° )   Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° ) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Allemaal dankzij Sebastiaan! (again °_° )
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sebastiaan
» Sebastiaan's Fakemon.
» Sebastiaan's Signatures.
» Sebastiaan's Ruiltopic.
» Recouler: Pikawereld Vs Sebastiaan.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokefun :: Forum :: Prullenmand-
Ga naar: