Pokefun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Pokémon forum.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Naamwijziging: JustCute -> Robin.

 

 Waar gooide jij je Masterball op?

Ga naar beneden 
+4
jonas0master
Dolki
Tweezy
Admin
8 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin



Aantal berichten : 724
Join date : 21-03-09
Leeftijd : 30

Waar gooide jij je Masterball op? Empty
BerichtOnderwerp: Waar gooide jij je Masterball op?   Waar gooide jij je Masterball op? Emptydi apr 14, 2009 1:54 pm

Op welke Pokémon gooide jij je Masterball?


Laatst aangepast door Sebastiaan op di apr 14, 2009 6:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tweezy
Moderator
Moderator
Tweezy


Aantal berichten : 355
Join date : 26-03-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : België , Gent

Waar gooide jij je Masterball op? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar gooide jij je Masterball op?   Waar gooide jij je Masterball op? Emptydi apr 14, 2009 2:12 pm

Ik heb bij elke Game mijn Master Ball nog waarom weet ik eigenlijk niet meteen maar het is zo leuk om ze te houden XD.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/officialtweezy
Dolki
Lt. Surge
Dolki


Aantal berichten : 69
Join date : 10-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : in een huis :o

Waar gooide jij je Masterball op? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar gooide jij je Masterball op?   Waar gooide jij je Masterball op? Emptydi apr 14, 2009 6:27 pm

Ik had er 2.1 heb ik op uxie gesmeten want die wow er niet in en mijn geduld was op.
Terug naar boven Ga naar beneden
jonas0master
Erika
jonas0master


Aantal berichten : 76
Join date : 31-03-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : beernem- sint joris

Waar gooide jij je Masterball op? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar gooide jij je Masterball op?   Waar gooide jij je Masterball op? Emptydi apr 14, 2009 10:39 pm

Ik heb hem gegooid op Dialga. Die wouw er maar niet in! dus smeed ik mijn masterball maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin
Scripter
Robin


Aantal berichten : 477
Join date : 10-04-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : West-Vlaanderen

Waar gooide jij je Masterball op? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar gooide jij je Masterball op?   Waar gooide jij je Masterball op? Emptywo apr 15, 2009 1:02 pm

Heb 'm nog.
'k Heb 44 Master Balls. Gewoon... Pal Park... Van Emerald. Een Pokémon m'n Master Ball gegeven, gecloond, en dan overgezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pokeforce.nl.tt
Raptor
Blaine



Aantal berichten : 154
Join date : 28-03-09

Waar gooide jij je Masterball op? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar gooide jij je Masterball op?   Waar gooide jij je Masterball op? Emptywo apr 15, 2009 1:48 pm

JustCute schreef:
Heb 'm nog.
'k Heb 44 Master Balls. Gewoon... Pal Park... Van Emerald. Een Pokémon m'n Master Ball gegeven, gecloond, en dan overgezet.
Ja, ik heb er ook nog een paar van Emerald, ach.... Mijn echte heb ik op Azelf gebruikt, om er een met goede iv's en nature te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
dark lucario
Moderator
Moderator
dark lucario


Aantal berichten : 131
Join date : 31-03-09
Leeftijd : 29

Waar gooide jij je Masterball op? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar gooide jij je Masterball op?   Waar gooide jij je Masterball op? Emptywo apr 15, 2009 2:08 pm

mesprit
Terug naar boven Ga naar beneden
MeOwMe
Lt. Surge
MeOwMe


Aantal berichten : 69
Join date : 06-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Kortrijk

Waar gooide jij je Masterball op? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar gooide jij je Masterball op?   Waar gooide jij je Masterball op? Emptyvr apr 17, 2009 8:15 am

mespirit want ik haat die die vliegt altijd weg >.> en hij is handig bij de elite 4 en de champion
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Waar gooide jij je Masterball op? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar gooide jij je Masterball op?   Waar gooide jij je Masterball op? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waar gooide jij je Masterball op?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokefun :: Pokémon games :: Pokemon Diamond/Pearl/Platinum-
Ga naar: