Pokefun
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Pokémon forum.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Naamwijziging: JustCute -> Robin.

 

 Geen toestemming gebruik icoontjes

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Dennix
Trainer



Aantal berichten : 7
Join date : 03-04-09

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyvr apr 03, 2009 5:19 pm

Beste mensen van dit forum, bijna alle icoontjes zijn gejat van -Geen reclame, het is al opgelost-

Hier is echter geen toestemming voor gegeven.
Ik wil dan ook aan de admin vragen om deze meteen te vervangen voor andere icoontjes.
Doen jullie dit niet dan zullen we andere maatregelen moeten treffen.

Mvg Dennix -Geen reclame, want het is nu al opgelost.-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonforum.nl
Admin
Admin
Admin



Aantal berichten : 724
Join date : 21-03-09
Leeftijd : 30

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyvr apr 03, 2009 5:25 pm

Sorry Dennix, dat wist ik echter niet. De Designer van het forum heeft ze van Google, en daarom wist ik er niets van af. Ik zal ze meteen vervangen.

Mvg Sebastiaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remco1
Trainer



Aantal berichten : 4
Join date : 02-04-09
Woonplaats : www.pokemonforum.nl

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyvr apr 03, 2009 6:25 pm

Vrij raar dat je dat niet wist terwijl je lid was van Pokemonforum.nl. Mag ik hier nog aan toevoegen dat de rangbalkjes die hier gebruikt worden, weliswaar in andere kleur, ook letterlijk van ons forum komt. Geen idee of hier toestemming voor is, ik meld 't alleen even.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonforum.nl/
Dennix
Trainer



Aantal berichten : 7
Join date : 03-04-09

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyvr apr 03, 2009 6:48 pm

Ook daar is geen toestemming voor.
Gelieve je eigen rang balkjes, of in ieder geval niet die van ons forum te gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonforum.nl
Tweezy
Moderator
Moderator
Tweezy


Aantal berichten : 355
Join date : 26-03-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : België , Gent

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyvr apr 03, 2009 6:49 pm

Ik als designer zelf zeg meteen dat ik alle icoontjes van google had.
De rankbalkjes zijn wel helemaal zelf gemaakt .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/officialtweezy
Admin
Admin
Admin



Aantal berichten : 724
Join date : 21-03-09
Leeftijd : 30

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyvr apr 03, 2009 7:51 pm

@Remco: Ik gebruik eigenlijk altijd het Dialga Blue Thema, en nooit het Darkrai Black, daarom wist ik het niet. En ik wist echt niet dat ze van dat forum waren, ze zijn nu al verranderd. En ik had eigenlijk nooit na gedacht over hoe die rankbalkjes er uitzien, maar als jullie er bezwaar tegen hebben zal ik ze laten verranderen.

Sorry, ik zal voortaan beter kijken wat er op mijn forum komt, ik wou echt geen dingen gebruiken van jullie forum.

Mvg Sebastiaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennix
Trainer



Aantal berichten : 7
Join date : 03-04-09

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyvr apr 03, 2009 9:37 pm

@Tweezy, dan wil ik die link van google wel eens zien, geef maar.

En wat de rangbalkjes betreft, je hebt ze zelf een ander kleurtje gegeven bedoel je?


@Sebastiaan, ook het wie is online plaatje graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonforum.nl
Tweezy
Moderator
Moderator
Tweezy


Aantal berichten : 355
Join date : 26-03-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : België , Gent

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyvr apr 03, 2009 10:50 pm

Dennix schreef:
@Tweezy, dan wil ik die link van google wel eens zien, geef maar.

En wat de rangbalkjes betreft, je hebt ze zelf een ander kleurtje gegeven bedoel je?

denk je nou echt dat ik al de links onthoud ofz?
Jij wel misschien ik alvast toch niet = ik zocht gewoon op google naar darkrai forum icons
en kwam deze uit na lang zoeken op een site en werd doorverbonden naar andere sites en zo vond ik ze dan uiteindelijk .

& Wat betreft die Rangbalkjes
Die heb ik helemaal zelf gemaakt !
Nog vragen hierover stel ze maar .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/officialtweezy
Dennix
Trainer



Aantal berichten : 7
Join date : 03-04-09

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyvr apr 03, 2009 11:16 pm

Ik heb nu ook op google gezocht naar darkrai forum icons, maar zowel bij afbeeldingen als bij links zijn de icoontjes van mijn forum niet te vinden, wat erg logisch is aangezien deze exclusief voor mijn gemaakt zijn.

Wat de rangbalkjes betreft, deze zijn precies hetzelfde als degene die wij gebruiken op de kleur na, dat is wel eeeeerg toevallig niet?

Zo jammer dat je niet gewoon eerlijk bent he...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonforum.nl
Tweezy
Moderator
Moderator
Tweezy


Aantal berichten : 355
Join date : 26-03-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : België , Gent

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyvr apr 03, 2009 11:24 pm

Dennix schreef:
Ik heb nu ook op google gezocht naar darkrai forum icons, maar zowel bij afbeeldingen als bij links zijn de icoontjes van pokemonforum.nl niet te vinden, wat erg logisch is aangezien deze exclusief voor pokemonforum.nl gemaakt zijn.

Wat de rangbalkjes betreft, deze zijn precies hetzelfde als degene die wij gebruiken op de kleur na, dat is wel eeeeerg toevallig niet?

Zo jammer dat je niet gewoon eerlijk bent he...

Damn ik ben totaal eerlijk man het scheelt dat zo moeilijk is om rangbalkjes te maken ,, ik heb ze in dit geval gewoon na gemaakt als je daar al bezwaar tegen hebt ??? *Zucht*

en ik zei toch al dat ik van site tot site werd doorverbonden en ze zo uitkwam !
+ Ik heb al nieuwe gemaakt ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/officialtweezy
Dennix
Trainer



Aantal berichten : 7
Join date : 03-04-09

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyvr apr 03, 2009 11:59 pm

Ook de nieuw topic en post reactie knopjes zijn gejat.

En nagemaakt?
Kom op man het is gewoon een 1 op 1 kopie in een ander kleurtje.

Dat designer status heb je niet bepaalt verdient.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonforum.nl
Tweezy
Moderator
Moderator
Tweezy


Aantal berichten : 355
Join date : 26-03-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : België , Gent

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyza apr 04, 2009 12:03 am

Dennix schreef:
Ook de nieuw topic en post reactie knopjes zijn gejat.

En nagemaakt?
Kom op man het is gewoon een 1 op 1 kopie in een ander kleurtje.

Dat designer status heb je niet bepaalt verdient.

Man wat begin jij hier nou te zeveren Ik heb nix gejat van PF !!
Ik ben niet zo godverdomme (sorry voor het vloeken) ...
Waarom zou ik het dan doen ik kan alles best wel zelf maken hoor ik heb alles wat er momenteel opstaat zelf gemaakt !!
en komt niet van PF het is misschien nagemaakt maar ik heb er de rechten want ik heb het helemaal zelf gemaakt !!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/officialtweezy
Raptor
Blaine



Aantal berichten : 154
Join date : 28-03-09

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyza apr 04, 2009 9:49 am

Het spijt me voor de onrust Dennix, ik ben hier nog niet zo lang, ik wist hier helemaal niks van. Het is aan Sebastiaan of hij de icoontjes gaat verwijderen, dat kan ik niet.

Tweezy, jij kreegt een warn voor het informatie achterhouden voor je Admin. En, het dingen gewoon van google zoeken zet je disigner status op het spel, zeker als je het helemaal van Dennix zijn forum heb gejat.

En, het is wel zo eerlijk om zo en zo je excuses aan te bieden Tweezy, wat je volgens mij nog niet heb gedaan. Want, je hebt toegegeven dat je wel iets heb gejat.

Mvg,
Raptor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin



Aantal berichten : 724
Join date : 21-03-09
Leeftijd : 30

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyza apr 04, 2009 9:53 am

Hierbij wil ik mijn excuses aanbieden aan Dennix en alle medewerkers van zijn forum. Ik wist er echter niets van af dat het van jou forum kwam. Echter als Tweezy dit wel wist, heeft hij hierbij een Warn en heeft hij zijn Designers rechten sterk op het spel gezet. Ik zal nu alles waar jij van zegt dat het van jou forum komt laten vervangen.

Mvg Sebastiaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remco1
Trainer



Aantal berichten : 4
Join date : 02-04-09
Woonplaats : www.pokemonforum.nl

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyza apr 04, 2009 1:06 pm

Tweezy schreef:
en komt niet van PF het is misschien nagemaakt maar ik heb er de rechten want ik heb het helemaal zelf gemaakt !!
Mja, ik zal niet met 't wetboek gaan gooien, maar als je iets (bijna) precies hetzelfde namaakt ben je weldegelijk verkeerd bezig. Getuigt ook van weinig inspiratie en creativiteit, wat je als designer wel nodig hebt lijkt me.

Ik zie de nieuwe icoontjes nog niet online. Heb je ze al online staan, of nog niet? Misschien is het een idee om in het adminpanel eens op "leeg buffer" te drukken, dat wil nog weleens helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonforum.nl/
Raptor
Blaine



Aantal berichten : 154
Join date : 28-03-09

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyza apr 04, 2009 7:43 pm

Tweezy, het is niet de bedoeling dat je op msn alles even gaat uitleggen en dan vraagt of je warn weggaat. Daarbij heb je nog niet eens je excuses aangeboden... Ik snap best dat je het even van google haalt om daarna betere te maken, maar komop, dan zeggen: "Ik wist niet dat het van google halen verboden was" is helemaal het einde. Daarbij heb je het ook niet tegen je admin gezecht, die dacht dat je het allemaal zelf maakte. En je hebt zelf nog toegegeven dat ze zijn nagemaakt van Dennix/Remco's forum.

Dus, je warn gaat niet weg, punt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tweezy
Moderator
Moderator
Tweezy


Aantal berichten : 355
Join date : 26-03-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : België , Gent

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyza apr 04, 2009 7:50 pm

Ow sorry dat ik mijn excuses nog niet had aangeboden en ik heb namelijk wel al gezegt in mijn vorig bericht dat ze waren nagemaakt van Dennix's forum .
Hier bij vele excuses tegen over de mensen waar ik een regel-breek tegen deed ,,
wat alvast niet mijn bedoeling was .
Sorry hier voor .

Mvg Tweezy.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/officialtweezy
Remco1
Trainer



Aantal berichten : 4
Join date : 02-04-09
Woonplaats : www.pokemonforum.nl

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyza apr 04, 2009 7:54 pm

Dennix' forum, ik zou niet durven daar credit voor te krijgen. 't Gaat mij er niet om dat je het van ons forum neemt. Het gaat mij erom dat wij ook designers hebben, die er veel werk insteken om een mooi thema te verzorgen. Er is natuurlijk geen kunst aan om die klakkeloos over te nemen. Het is juist knap als je zelf iets origineels kan bedenken, wat ook nog mooi is en past, dan een stijl die al bestaat. Dan verdien je je rang als designer. Bedoeld als opbouwende kritiek, niet als "zeveren".
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonforum.nl/
Raptor
Blaine



Aantal berichten : 154
Join date : 28-03-09

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyza apr 04, 2009 7:58 pm

Remco schreef:
Dennix' forum, ik zou niet durven daar credit voor te krijgen. 't Gaat mij er niet om dat je het van ons forum neemt. Het gaat mij erom dat wij ook designers hebben, die er veel werk insteken om een mooi thema te verzorgen. Er is natuurlijk geen kunst aan om die klakkeloos over te nemen. Het is juist knap als je zelf iets origineels kan bedenken, wat ook nog mooi is en past, dan een stijl die al bestaat. Dan verdien je je rang als designer. Bedoeld als opbouwende kritiek, niet als "zeveren".
1. Ach ja, je poste zo veel, en ik mag geen reclame maken, waarschijnlijk zelfs niet de afkorting, en je poste zoveel, dus tja.
2. Dat snap ik, maar dat gaat ons wel aan. Het fijt dat hij gewoon iets namaakt kan niet zonder dat hij het zecht. Even googlen kan eigenlijk al niet, mischien wel even tijdelijk, maar zeg het dan tenminste... Dat is ons probleem, voor jullie, ik denk dat Sebastiaan de knopjes zo snel mogelijk veranderd als hij online is, en anders help ik hem wel herrineren.

En Tweezy, vat die warn niet te hard op, ik haat je niet hoor. Maar je hebt iets fout gedaan, en dus krijg je daar een warn voor...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tweezy
Moderator
Moderator
Tweezy


Aantal berichten : 355
Join date : 26-03-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : België , Gent

Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Emptyza apr 04, 2009 8:00 pm

Remco schreef:
Dennix' forum, ik zou niet durven daar credit voor te krijgen. 't Gaat mij er niet om dat je het van ons forum neemt. Het gaat mij erom dat wij ook designers hebben, die er veel werk insteken om een mooi thema te verzorgen. Er is natuurlijk geen kunst aan om die klakkeloos over te nemen. Het is juist knap als je zelf iets origineels kan bedenken, wat ook nog mooi is en past, dan een stijl die al bestaat. Dan verdien je je rang als designer. Bedoeld als opbouwende kritiek, niet als "zeveren".
hier ga ik ben ik zeker me eens .
En zie nu mijn fouten wel in ,, ik had gewoon niet dom moeten doen
+ ik had meteen gewoon zelf dingen moeten bedenken .
Met veel spijt ,,
vg Tweezy.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/officialtweezy
Gesponsorde inhoud





Geen toestemming gebruik icoontjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen toestemming gebruik icoontjes   Geen toestemming gebruik icoontjes Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geen toestemming gebruik icoontjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke Pokemon gebruik jij voor Fly?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokefun :: Forum :: Mededelingen-
Ga naar: